T-Systems Logo

Česká republika

Your search

Your search

Nacházíte se zde:

Produkty a řešení

Service Desk

Service Desk

Service Desk Services (dále „SDS“) jsou vhodným řešením pro všechny společnosti, které vyžadují vysokou úroveň dostupnosti ICT aplikací a infrastruktury pro fungování jejich služeb. Protože firmy jsou dnes, více než kdy jindy, odkázány na vysokou dostupnost své infrastruktury. Uživatelské problémy pak velice rychle blokují celé pracovní procesy.
Týmy odborníků společnosti T-Systems jsou připraveni poskytnout rychlou a spolehlivou pomoc s problémy, které se týkají desktopů, SAPu, mobilní nebo pevné komunikace. Zákazníci dostávají konzistentní podporu z jednoho místa unifikovaným způsobem po celou dobu řešení problému až do jeho vyřešení. 80 procent poruch nebo uživatelských dotazů je řešeno okamžitou pomocí. A práce může pokračovat.SDS společnosti T-Systems nabízí komplexní podporu pro všechny uživatele ICT aplikací a infrastruktury společnosti zákazníka. Služba je poskytována modelem jediného kontaktního místa (SPOC – single point of contact). SPOC je možné kontaktovat všemi možnými způsoby – prioritně prostřednictvím webového rozhraní, možné je i telefonicky, mailem nebo přímo ze zákaznické aplikace či systému. SDS operátor požadavek nebo incident zpracovává a předává relevantním řešitelům a zajišťuje veškerou komunikaci s uživatelem. Díky vysoké odborné znalosti a bohatým zkušenostem dosahuje služba SDS T-Systems více než 80% úspěšnost vyřešení incidentu nebo požadavku během prvního kontaktu uživatele s SDS.

Ke stažení

© 2014 T-Systems International GmbH. Všechna práva vyhrazena.